Marriott International, Türkiye’deki büyüme planını 13 yeni anlaşmayla güçlendirdi
Marriott International, 13 yeni anlaşmaya imza atarak Türkiye’ye olan uzun vadeli bağlılığını güçlendirdi. Türkiye genelinde 2 binden fazla yeni odanın şirket portföyüne katılacağı anlaşmalar kapsamında Fairfield Inn by Marriott, ilk kez Türkiye pazarına girecek.
Marriott International’ın halihazırda Türkiye’de 21 marka altında 48 aktif tesisi ve 8.000’e yakın oda portföyü bulunmaktadır.
Jerome Briet, İş Geliştirme Lideri, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika, Marriott International “Dünyanın en çok tercih edilen turizm destinasyonlarından biri olan Türkiye, firmamıza sunulmaktadır. birçok farklı pazarda ürün portföyümüzü çeşitlendirecek fırsatlar sunmaya devam ediyor. “Bu anlaşmalar, otel ve franchise sahiplerinin Marriott International’a olan güvenini ve Türkiye pazarının etkileyici marka portföyümüze olan güçlü talebini gösteriyor.”dedi.
Fairfield Inn by Marriott markasının Türkiye’deki ilk oteli olacak.
Marriott International’ın imzaladığı anlaşmalar arasında yer alan 192 odalı Fairfield by Marriott İstanbul Yenibosna Fairfield Inn by Marriott markasının Türkiye’deki ilk oteli olacak. Otel konfor ve tasarımı çağdaş estetikle birleştirecek. Yenibosna bölgesindeki karma kullanımlı bir projenin modülü olacak otel, 90 odayı da içeriyor. Residence Inn by Marriott İstanbul Yenibosna ‘da gerçekleşecektir. Her iki tesisin de 2025 yılında açılması bekleniyor.
Ülkenin uzun vadeli konaklama ihtiyacını karşılayacak
Residence Inn by Marriott markasının ülkedeki uzun vadeli konaklama talebini karşılamaya devam etmesi bekleniyor. Şirket, 450 bin metrekarelik karma kullanımlı dönüşüm projesi Piyalepaşa İstanbul’da yer alıyor. Residence Inn by Marriott İstanbul Piyalepasa O da imza attı. Aynı projede Courtyard by Marriott İstanbul Piyalepasa da gerçekleşecek. Toplam 329 oda kapasiteli iki otelin 2026 yılında açılması planlanıyor.
İstanbul’da uzun süreli ağır konaklama taleplerine ilişkin 2 anlaşma imzalandı
Marriott Executive Apartments İstanbul Fulya ile Türkiye’nin ilk lüks daire konseptli uzun dönem konaklama tesisini açan Marriott International, İstanbul’daki yoğun uzun vadeli transfer talebine yönelik 2 yeni anlaşmaya imza attı. . Marriott Executive Apartmanı Vadistanbul 202 adetle hizmete girecek. Karma kullanımlı Tema İstanbul projesinin modülü olacak bir tesis daha Marriott Executive Apartments İstanbul Tema 208 adet olacak. Her iki tesisin de 2024 yılında açılması planlanıyor.
Uşak da projeler arasında
Şirketin Türkiye’deki büyüme planları arasında İstanbul Marriott Otel Pendik projesi de yer alıyor. Otel yakın zamanda mevcut bir mülkün yenilenmesi yoluyla ana marka Marriott Hotels & Resorts altında açıldı. Şirketin ülke genelindeki en büyük marka portföyünü oluşturan Sheraton Hotels & Resorts markasına yeni imza atıldı. Sheraton Otel & Termal Spa Uşak Anlaşmayla daha da büyüyecek. 2024 yılında açılması beklenen otel aynı zamanda şirketin Uşak’taki ilk projesi olacak.
Moxy İzmir Turan, İzmir’e eğlenceli, canlı ve hareketli bir otel deneyimi getirecek
Marriott International ayrıca Türkiye genelindeki Delta Hotels by Marriott, Aloft Hotels ve Moxy Hotels projelerini de duyurdu. 78 oda Delta Hotels by Marriott İstanbul Karaköy Delta Hotels by Marriott, misafirlerine Karaköy’de kusursuz bir konaklama deneyimi sunacak. 100 odalı otelin 2024’te açılması planlanıyor Aloft İstanbul KaraköyBu, ülkedeki ikinci uçuş olacak. Moxy İzmir Turan Moxy’nin eğlenceli, cesur ve canlı otel deneyimini İzmir’e taşıyacak. Otelin 2025 yılında açılması planlanıyor.
Koleksiyon markalarının yeni projeleri Autograph Collection ve Tribute Portfolio
Şirket, Türkiye’de Autograph Collection ve Tribute Portfolio markalı tesislerin sayısını artırmak amacıyla yeni anlaşmalara imza attı. Bu yılın sonunda açılması planlanıyor Taksim Meydanı’ndaki Haraç Portföyü, Büyüleyici tasarımı ve canlı sosyal alanlarıyla 61 odada hizmet verecek. 2024 yılında açılması planlanıyor Kapadokya’da Autograph Collection Oteli, 153 odayla bağımsız oteller koleksiyonuna katılacak.
2023 ile 2026 arasındaki açılışlar
Türkiye şu anda Marriott International’ın 21 markasına ev sahipliği yapıyor ve markaların her biri farklı deneyimler sunuyor. Türkiye’deki mevcut markalar arasında lüks segmentte yer alan St. Louis bulunmaktadır. Regis Hotels & Resorts, The Ritz-Carlton, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION ve JW Marriott; Premium segmentte Marriott Hotels, Sheraton, Renaissance Hotels, Le Meridien, Westin Hotels, Tribute Portfolio, Autograph Collection, Delta Hotels by Marriott, Marriott Executive Apartments ve Design Hotels; Odaklanılan hizmet segmentinde Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Aloft Hotels, Residence Inn by Marriott ve AC Hotels by Marriott bulunmaktadır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı